من گفتم تو جاده تو اتوبوس بودمکمکم من گرفتم از یه غریبه و خیلی هم حسی خوبی داشتم
به نظرم پریودی خیلی عادیه اما بازم خجالت میکشمم????
اینجوری نیست ک حسی داشته باشی اره اوایل ادم خجالت میکشه چون بعضی ها ک افکار قدیمی دارن اینو برامون درست میکنن،، ولی وقتی به اون درک کامل ازش برسی که این ی چیز عادی باید باهاش کنار بیایی همه دخترا و خانوما دارن
از مادرشوهرم گرفتم تو دوران عقدم
خونه مامان دوسپسرم بودیم دوسپسرم از مامانش پرسید پد داری مامانش گفت اخریشو خودم امروز گذاشتم، هیچی دیگه اونا خیلی عادی رفتار کردن دوسپسرم رفت برام خرید حتی داداششم فهمید چمه ولی خودم از خجالت شبیه گوجه شده بودم
من از خواهر شوهرم گرفتم تو دوران عقد اونم نامردی نکرد رفت کمک مامانش بلند گفت ببخشید مامان دیر اومدم زنداداش نوار بهداشتی میخواست????????♀️????????♀️
تنها چیزی که از خواستنش خجالت نمیکشم
من وقتایی که دوستام برنامه استخر میزارن ولی من پریودم تامپون میزارم میرم
نه تاحالا از کسی پد نگرفتم همیشه همراهم داشتم
یه بار نداشتم تا اخر زنگ مدرسه همون گونه بودم????